• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 17.11.14, 05:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebook sihib kontorirotte

Facebook on loomas uut veebisaiti „Facebook at Work“, mis hakkab olemuselt võistlema Google’i, Microsofti ja LinkedIniga, kirjutab Financial Times.
Facebook
  • Facebook Foto: epa
Asjaga seotud inimeste öeldu kohaselt plaanib kompanii luua uue veebitoote, mis võimaldab töötajatel näiteks nii üksteisega suhelda kui ka koostöös dokumente kirjutada. Viimane paneb loodava veebisaidi võistlema Google Drive'i ja Microsoft Office'iga.
Uus veebisait hakkab välja nägema väga sarnane juba tuttavale Facebookile – sel on nii uudisvoog kui ka nii-öelda grupid -, kuid võimaldab kasutajatel hoida oma personaalsed asjad tööasjadest eraldi. Facebook ise keeldus asja kommenteerimast.
Facebooki töötajad on sama süsteemi kasutanud juba pikemat aega ning siseringis on kaua räägitud rakenduse levimisest ka mujale.
Facebooki uus toode on mõeldud ära napsama LinkedIni turuosa. LinkedIn on nii-öelda professionaalidele mõeldud suhtlusvõrk, millel on 90 miljonit igakuist kasutajat. LinkedInist on saanud peamine sait ettevõtjate online-suhtluseks. Facebook At Work plaanib konkureerida ka Google Drive'i ja Microsoft Office'i e-posti ja vestlusvõimalustega.  
Esialgsetel andmetel ei plaani Facebook teenust tasuliseks muuta, mis tähendab, et inimesed veedavad saidil kauem aega. Samuti võib see tähendada, et töötajad, kellel varem oli töö ajal Facebooki kasutamine keelatud, võivad seda nüüd teha. 
Facebooki looja Mark Zuckerberg ütles mõni kuu tagasi, et Facebookil on „küllalt kasvuruumi“. Ameeriklased veedavad Facebookis keskmiselt vaid 40 minutit päevas.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele